Bali - Reisverslagen van Nicole Welleweerd - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslagen van Nicole Welleweerd - WaarBenJij.nu
Bali

International Sustainable Development. Dat is de naam van de minor waarvoor ik heb gekozen én de reden waarom ik naar Bali ga. Deze reis maak ik niet alleen, maar samen met negen andere studenten.
Samen met een studente pedagogiek ga ik in Benkala op de dovenschool voorlichting geven aan docenten hoe zij het klaslokaal, digibord en tablets efficiënt in kunnen zetten. Het doel hiervan is dat de dove kinderen de lessen beter kunnen volgen en meer gemotiveerd worden om naar school te gaan.
Buiten de projecten om gaan we met zijn allen genieten van het mooie Bali. Natuurlijk laat ik jullie graag meegenieten van al mijn avonturen en wens ik jullie veel leesplezier!

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2015

Happy Nyepi Day!

03 Maart 2015

De eerste week in Bali

18 Februari 2015

Nog één nachtje slapen
Nicole

"Travel is the only thing you buy that makes you richer." Bali vanuit mijn ogen, een communicatiestudente. Een reis van 4,5 maanden is niet niks en ik weet zeker dat ik super veel ga zien en beleven. Dit deel ik graag met jullie!

Actief sinds 17 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2575

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 05 Juli 2015

Bali

Landen bezocht: